automobiel jansen

[stag_intro]automobiel jansen[/stag_intro]
Volgens onderzoek van de BOVAG is de auto de tweede uitgavenpost van een gezin; geen wonder dat mensen kritisch zijn en transparantie willen als het gaat om aanschaf, onderhoud en reparatie van hun bolide. Op dit inzicht haakte Marketinge in en bedacht het concept van ‘de transparante garage’.
Naast concrete elementen welke transparantie uitstralen; zo zit je op transparante stoelen, pakt thee uit een doorzichtige theekist en ontvangt een doorschijnend visitekaartje, komt het thema ook terug in actie-uitingen en in de werkwijze. Acties zijn kort en duidelijk geformuleerd ‘what you see is what you get’; geen kleine lettertjes dus. Op verschillende punten in de werkwijze komt duidelijkheid en openheid naar voren. Zo wordt je van tevoren gebeld met een inschatting van de reparatiekosten, heb je keuze uit A-merk, imitatie of groene onderdelen. Ook staat er een gratis leenfiets ter beschikking. Kom je je auto ophalen dan staat er een hoe kan het anders, transparante bak klaar, met alle vervangen onderdelen. Samen loop je de factuur door en kun je zien wat er daadwerkelijk vervangen is. www.automobieljansen.nl.
Slippersactie

[stag_one_half]polaroid_01 [/stag_one_half] [stag_one_half_last]polaroid_02[/stag_one_half_last] [stag_one_half]polaroid_03[/stag_one_half] [stag_one_half_last]polaroid_04[/stag_one_half_last]

Terug naar overzicht