Kroonjuweel actie RestaurantGilde ‘Kiste Trui’

Voor het RestaurantGilde ‘Kiste Trui’ heeft Marketinge in samenwerking met Esther Horsten van Regelraak (www.regelraak.nl) een actie opgezet rondom het aspergeseizoen en de kroning van Willem-Alexander. Het idee werd bedacht en de hele actie werd uitgerold inclusief promotiematerialen, nieuwsbrief en persbericht:
We schrijven april 2013. De legende van Kiste Trui herleeft. Ditmaal graaft het beroemde vrouwtje niet naar de verdwenen soldijkist, maar naar het witte goud, oftewel naar asperges. Hierbij doet ze een verrassende vondst: ze stuit namelijk op zes unieke kroonjuwelen. ’t RestaurantGilde van Kiste Trui verloot deze kroonjuwelen onder haar gasten.
Met haar schop in de grond, geeft Kiste Trui het startsein voor deze ludieke actie rondom de troonswisseling én de koningin onder de groenten, de asperge. De zes restaurants aangesloten bij ’t RestaurantGilde Kiste Trui serveren overheerlijke asperges én schenken een bijzondere wijn, de zogenaamde K(r)oningswijn. Gasten die deze fles wijn bestellen, maken kans op een uniek kroonjuweel, gemaakt door de Mookse goudsmid Marc de Roeper. www.kistetrui.nl

kroonjuweel

Deelnamekaartjes

kroonjuweel2

Gedecoreerde fles

kroonjuweel-3

Deel van poster als teaser voor facebook

 

 

Terug naar overzicht