Marketinge dacht mee aan de beursstand van de gemeenten in het Land van Cuijk op de Maasvallei Wonen Beurs. De burgemeesters van de gemeente werden op ware grootte geprint op karton. Ze hadden ieder een stoeptegel in de hand met daarop een tegelwijsheid. De tegelwijsheid sloeg op op een energiebesparende maatregelen of een maatregel aangaande de klimaatveranderingen welke je als particulier kunt nemen. Beursbezoekers konden samen met één of alle burgemeesters op de foto met een eigen uitgezochte tegelwijsheid, want wat ga jij doen om energie te besparen? Foto werd geplakt op een kaart, met een pijltje ‘meest invloedrijke persoon’ wijzend naar de gefotografeerde persoon.
Daarnaast konden kinderen hun eigen burgemeestersketting kleuren en uitknippen. Aan de burgemeestersketting maatregelen welke kinderen kunnen nemen. Trek eens een dikke trui aan, laat deuren niet open staan, etc.
Tenslotte vervaardigde Marketinge ook een folder.
Marketinge borduurde voort op een bestaande huisstijl van de gemeenten; helaas weet Marketinge niet wie die eer toekomt!

KLEURPLAAT

FOTOKAART JPG

FOTOKAART JPG2

PRIJSVRAAGBORD DEFINITIEF

BROCHURE2BROCHURE